Broeken tic

Jullie weten ondertussen wel dat ik een blouses tic heb. Als ik ergens een leuke blouse zie dan ren ik eigenlijk zonder na te denken naar de kassa. Maar wisten jullie ook dat ik een ontzettende broeken tic heb. Sinds ik heb gezien hoe leuk je gekleurde broeken kunt combineren, hoe stoer verschillende spijkerbroeken staat op een blouse moet ik mezelf echt inhouden om nog meer broeken te kopen. Omdat ik jullie graag Max zijn broeken wil laten zien heb ik ze eerst allemaal even uitgewassen. En omdat ik vandaag deze blog online wou zetten moest een deel van de broeken opdrogen op de verwarming.

Met 19 broeken die nog passen hoef ik voorlopig geen broeken meer te kopen. Al heb ik zeker nog wel een wish list. Op het lijstje staat nog een gekleurde groene of gele broek, een hele donker grijze broek een mooie zwarte broek en de gouden broek waar ik al eerder een blog over schreef. Voorlopig blijft het bij de 19 broeken die je hieronder op de foto ziet. Broeken komen bij verschillende winkels vandaan.

De broeken zijn gekocht bij Name It, H&M en Ter Stal.

1 thoughts on “Broeken tic

Plaats een reactie